Zakončení písanky ve II.A

Na konci písanky opisovaly děti recept na pomazánku.
Podle popisu práce se pustily v pracovních činnostech do samotné realizace.
Děti si vytvořily týmy. Jeden umýval zeleninu na ozdobení – rajčátka a papriku, druhý loupal cibuli, třetí krájel rohlíky na kolečka, další strouhal sýr. Ukázalo se však, že si činnosti chtějí vyzkoušet všichni, tak se během práce všichni jaksepatří prostřídali. Člověk by si myslel, že děti snad k žádné takové užitečné práci rodiče nepouštějí. Ve škole je to zřejmě úplně jiné.
Nakonec jsme ingredience smíchaly dohromady. Každý si namazal pro sebe jednohubky, které si také snědl.
Potom si děti vymyslely, že budou jednohubky rozdávat. Ani paní učitelka netušila, jak moc akční děti ve třídě má.Ty totiž obcházely další paní učitelky s jednohubkami na dlaních. Až poté byly děti usměrněny a došlo na nějaký podnos, na kterém už celá akce vypadala rozhodně zdařileji.

Mgr. Lenka Činčalová